کتاب یادگیری خودخوان زبان آلمانی Teach Yourself German

۰ ریال
0 فروش

کتاب یادگیری خودخوان زبان آلمانی Teach Yourself German

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین را به معرفی کتاب Teach Yourself German اختصاص داده ایم. این کتاب به شما کمک می کند تا زبان آلمانی را به صورت خودخوان و بدون استفاده از کلاس فرا بگیرید. زبان آلمانی به عنوان یکی از دشوارترین زبان های موجود شناخته می شود. محتوا ها و منابع آموزشی بیشماری تا به حال بر روی وب سایت کاردوآنلاین به منظور تقویت مهارت های شما در زبان آلمانی منتشر شده اند. کتاب Teach Yourself German که در این قسمت به شما تقدیم می گردد یک منبع خودآموز بسیار مناسب برای زبان آلمانی به حساب می آید. امیدواریم که این کتاب نیز بتواند مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد. ضمنا از شما دعوت می‌کنیم که از کتاب خودآموز زبان آلمانی خود را بهبود ببخشید Teach Yourself Improve Your German نیز دیدن کنید.

Teach Yourself German

Teach Yourself German is the course for anyone who wants to progress quickly from the basics to understanding, speaking and writing German with confidence. This edition retains the tried-and-tested structure of the lessons but has been updated to reflect changes such as the introduction of the euro. The emphasis is on communication throughout with important language structures introduced through dialogues on the accompanying recording. Contents – learn to speak, understand and wite german; progress quickly beyond the basics; explore the language in depth. Includes two 60-minutes CDs.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان آلمانی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب یادگیری خودخوان زبان آلمانی Teach Yourself German”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید