مجموعه آموزش چهارهزار واژه زبان انگلیسی ۴۰۰۰ Essential English Words

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش چهارهزار واژه زبان انگلیسی 4000 Essential English Words

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه 4000 Essential English Words را به منظور یادگیری ۴۰۰۰ لغت ضروری زبان انگلیسی برای شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه ۶ سطحی به شما کمک می کند که در قالب درس هایی فوق العاده و هم چنین داستان‌هایی جذاب بسیاری از لغات کاربردی زبان انگلیسی را به همراه معانی و کاربرد آنها قرار بگیرید. واژگانی که در مجموعه 4000 Essential English Words قرار داده شدند در مکالمات و نوشتارهای روزمره انگلیسی بسیار پرکاربرد هستند. علاوه بر این موضوع تمرین هایی در مجموعه 4000 Essential English Words قرار گرفته اند تا بتوانند درک و فهم شما از واژگانی که آموزش داده شده اند را بسنجند. در هر درس ۲۷ به همراه توضیحات روان و ساده و همچنین مثال های آموزشی قرار داده شده اند. علاوه بر این موضوع یک داستان کوتاه که واژگان آموزش داده شده را در خود جای داده‌اند، در این مجموعه قرار گرفته اند. اخیراً ویرایش دوم مجموعه 4000 Essential English Words بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار گرفته است که می توانید از مجموعه آموزش چهارهزار کلمه ضروری زبان انگلیسی ۴۰۰۰ Essential English Words ویرایش دوم آن را دریافت کنید.

4000 Essential English Words

4000 Essential English Words is a six-book series that is designed to focus on practical high-frequency words to enhance the vocabulary of learners from high beginning to advance levels. The series presents a variety of words that cover a large percentage of the words that can be found in many spoken or written texts. Thus, after mastering these target words, learners will be able to fully understand vocabulary items when they encounter them in written and spoken form.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش چهارهزار واژه زبان انگلیسی ۴۰۰۰ Essential English Words”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید