مجموعه تقویت نگارش زبان انگلیسی Smart Writing with Grammar

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت نگارش زبان انگلیسی Smart Writing with Grammar

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی دیگری را به منظور تقویت مهارت نگارش و Writing برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی با فراهم کردن موضوعات آشنا و قابل لمس سعی می‌کند تا عبارت های روزمره در رابطه با Writing زبان انگلیسی را به شما آموزش بدهد. با استفاده از مجموعه Smart Writing with Grammar می توانید مهارت های نوشتاری خود را در رابطه با موضوعات مختلف از قبیل خاطره‌نویسی، نامه نویسی، گزارش نویسی، انشاء نویسی و مواردی مشابه تقویت کنیم. هر کتاب در این مجموعه شامل ۶ موضوع می باشد که در قالب آنها مهارت نگارش و البته گرامر شما تقویت خواهد شد. از تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و به طور ویژه مهارت Writing دعوت می کنیم که مجموع Smart Writing with Grammar را در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین دانلود کنند. ضمناً دعوت می کنیم که از مجموعه تقویت و بهبود گرامر زبان انگلیسی Success with Grammar دیدن بفرمایید.

Smart Writing with Grammar

This series helps students practice their writing skills in a simple and systematic way by providing topics that are familiar to target students and useful expressions for daily life. The series consists of 4 books; Diary (Book 1), Letter (Book 2), Book Report (Book 3) and Essay (Book 4), and each book consists of 6 topics familiar to students. By following the organized practices and exercises, students will have a good command of writing in English from a single sentence and paragraph to diaries, letters, book reports and essays.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت نگارش زبان انگلیسی Smart Writing with Grammar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید