دوره رفع اشتباهات رایج در آزمون زبان انگلیسی ایلتس سطح میانی

۱,۱۳۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

دوره رفع اشتباهات رایج در آزمون زبان انگلیسی ایلتس سطح میانی

دوره آموزشی پیش رو با استفاده از مطالب کتاب Common Mistakes at IELTS به بررسی پرتکرار ترین اشتباهات متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس می‌پردازد. با استفاده کردن از این دوره آموزشی و مطلع شدن از این اشتباهات رایج میتوانید خود را برای کسب یک نمره بالاتر در آزمون زبان انگلیسی آیلتس آماده کنید.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی مناسب زبان آموزان سطح میانی است که قصد دارند اشتباهات رایج و پرتکرار در آزمون آیلتس را بشناسند و از آنها اجتناب کنند. تمامی زبان آموزان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی IELTS که می خواهند قواعد گرامری و نکات دیگر که در آزمون زبان انگلیسی آیلتس وجود دارند را فرا بگیرند جزء مخاطبین این دوره آموزشی هستند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی از فایل های ویدیویی تشکیل شده است. این فایل ها به سادگی در تبلت و موبایل و کامپیوتر قابل اجرا هستند. تدریس با توجه به محتوای کتاب Common Mistakes at IELTS سطح Intermediate که به منظور بررسی اشتباهات رایج زبان آموزان در آزمون آیلتس منتشر شده است اتفاق می افتد.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در این دوره آموزشی، تعداد قابل توجهی از از مهم ترین نکات مربوط به آزمون آیلتس را فرا خواهید گرفت. اشتباهات رایجی که زبان آموزان متقاضی شرکت در این آزمون مرتکب می شوند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و علت اشتباهات و نهایتاً فرم صحیح آنها ارائه خواهند شد. از همین جهت، استفاده کردن از محتوای این دوره آموزشی می تواند شما را در رسیدن به نمره مطلوبتان در آزمون آیلتس یاری کند.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره رفع اشتباهات رایج در آزمون زبان انگلیسی ایلتس سطح میانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید