دیکشنری نرم افزاری زبان انگلیسی برای مشاغل گوناگون Oxford Business English Dictionary

Oxford Business English Dictionary
۰ ریال
1 فروش

دیکشنری نرم افزاری زبان انگلیسی برای مشاغل گوناگون Oxford Business English Dictionary

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی دیکشنری نرم‌افزاری Oxford Business English Dictionary اختصاص داده ایم. با استفاده از این دیکشنری بی نظیر شما می توانید واژگان تخصصی حوزه تجارت و مشاغل مختلف زبان انگلیسی را فرا بگیرید. همانطور که می‌دانید استفاده از یک دیکشنری می‌تواند روال یادگیری شما در زبان انگلیسی را بسیار لذتبخش کند. برای درک هرچه بهتر واژگان مربوط به زبان انگلیسی توصیه می‌شود که از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. ارائه مثال های جذاب و شفاف، نحوه استفاده از هر کدام از واژگان را به شما آموزش خواهند داد. دیکشنری Oxford Business English Dictionary برای آن دسته از افرادی مناسب تر است که می‌خواهند از زبان انگلیسی در حوزه های تجاری و کسب و کار ها استفاده کنند. امیدواریم این دیکشنری بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه‌مندان قرار بگیرد.

Oxford Business English Dictionary

A new up-to-date Business English dictionary, that gives learners all the help and information they need to do business in English.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری نرم افزاری زبان انگلیسی برای مشاغل گوناگون Oxford Business English Dictionary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید