کتاب مهارتهای ضروری تدریس زبان انگلیسی Essential Teaching Skills

Essential Teaching Skills
۰ ریال
0 فروش

کتاب مهارتهای ضروری تدریس زبان انگلیسی Essential Teaching Skills

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Essential Teaching Skills را به تمامی مدرسین زبان انگلیسی تقدیم میکنیم. امیدواریم با استفاده از آن بتوانید مهارت های مختلف خود در آموزش زبان انگلیسی را تقویت کنید. کتاب Essential Teaching Skills یک منبع بسیار مناسب برای تمامی مدرسین تازه کار و با تجربه‌ای است که می‌خواهند مهارت‌های خود در زبان انگلیسی را تقویت کرده و تدریس خود را بیش از پیش جذاب کنند. همانطور که احتمالاً می‌دانید تدریس زبان انگلیسی نیز شبیه به یادگیری زبان انگلیسی یک مهارت است به عبارت دیگر برای تبدیل شدن به یک مدرس خوب باید تجربه زیادی در تدریس کسب کنید. کتاب Essential Teaching Skills به شما مهارت های ضروری تدریس زبان انگلیسی را آموزش می دهد و با یک نگاه کاملا کاربردی به این حوزه کمک می‌کند تا شما بتوانید به زبان آموزان خود با روشی مناسب تر زبان انگلیسی را آموزش بدهید. امیدواریم کتاب Essential Teaching Skills مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و تمامی مدرسینی که در این حوزه فعالیت می‌کنند قرار بگیرد.

Essential Teaching Skills

In his familiar and accessible style, Chris Kyriacou examines the nature and development of teaching skills. Taking into account the DfES’s competencies for newly qualified teachers, this will be a valuable aid for student and newly qualified teachers and provides excellent guidance for experienced teachers and mentors.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مهارتهای ضروری تدریس زبان انگلیسی Essential Teaching Skills”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید