مجموعه آموزش زبان انگلیسی ویژه مهندسین Career Paths: Engineering

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی ویژه مهندسین Career Paths: Engineering

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه Career Paths Engineering اختصاص داده ایم که با استفاده از آن می توانید مهارت های خود در رابطه با زبان انگلیسی تخصصی رشته مهندسی را تقویت کنید. همانطور که احتمالا می دانید رشته‌های فنی مختلف واژگان تخصصی خاص خود را دارند و از همین جهت در وب سایت کاردوآنلاین همواره تلاش شده است که مجموعه های آموزشی متنوعی برای هر کدام از مشاغل به صورت فنی و تخصصی ارائه گردد. با استفاده از مجموعه آموزشی Career Paths Engineering که سعی در آموزش زبان انگلیسی به مهندسین را دارد، می توانید با مهم ترین واژگان تخصصی مربوط به این حوزه آشنا بشوید. تمامی مدیران و مهندسینی که در رشته‌های تخصصی خود نیاز به استفاده از زبان انگلیسی دارند می‌توانند از مجموعه آموزشی Career Paths Engineering استفاده کرده و بسیاری از موضوعات از قبیل مواد اولیه، ابزار ها ،کار کردن با اعداد، مفاهیم مهندسی، تبدیل کردن واحدهای اندازه گیری به یکدیگر و غیره را فرا بگیرند. امیدواریم مجموعه آموزشی Career Paths Engineering نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان قرار بگیرد.

Career Path: Engineering

Career Paths: Engineering is a new educational resource for engineering professionals who want to improve their English communication skills in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts and reviewed by leaders within the engineering industry, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths: Engineering addresses topics including tools, materials, numbers, engineering concepts, converting measurements and career options.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی ویژه مهندسین Career Paths: Engineering”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید