دوره آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن های زبان انگلیسی

۷۰۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

دوره آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن های زبان انگلیسی

در این دوره آموزشی به یادگیری عبارت های پرکاربرد در انیمیشن های زبان انگلیسی می پردازیم. این دوره آموزشی کمک می کند تا ضمن یادگیری تعداد زیادی از عبارت های عامیانه و کاربردی در زبان انگلیسی، انیمیشن های انگلیسی زبان انگلیسی را نیز بهتر متوجه بشویم.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی برای تمامی زبان آموزانی که علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از انیمیشن ها و فیلم ها هستند مناسب می باشد. زبان انگلیسی استفاده شده در انیمیشن ها اغلب ساده تر از زبان انگلیسی استفاده شده در فیلم های سینمایی است. به همین دلیل زبان آموزان سطح میانی که قادر به درک کردن عبارت های فیلم های سینمایی نیستند می توانند از این دوره آموزشی به منظور تقویت زبان انگلیسی خود در این حوزه استفاده کنند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی از فایل های ویدیویی مربوط به عبارت های انتخاب شده و همچنین فایل صوتی توضیح مربوط به اصطلاح مورد نظر است.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در این دوره آموزشی تعداد قابل توجهی از عبارت های پرکاربرد و عامیانه که در انیمیشن های زبان انگلیسی دیده میشوند را فرا خواهید گرفت. ضمن یادگیری این عبارت ها و اضافه کردن آنها به دایره واژگان تان می توانید در صحبت کردن نیز از این عبارت ها استفاده کنید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن های زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید