دوره افعال چند قسمتی رایج انگلیسی به صورت موضوع بندی شده

۰ ریال
1 فروش

دوره افعال چند قسمتی رایج انگلیسی به صورت موضوع بندی شده

در این دوره آموزشی قصد داریم که افعال چند قسمتی و یا phrasal verb های رایج در زبان انگلیسی را به صورت موضوع بندی شده به شما آموزش بدهیم. افعال چند قسمتی آن دسته از افعالی هستند که از یک فعل اصلی و یک یا چند کلمه دیگر که اغلب یک قید یا حرف اضافه می باشند تشکیل شده اند. از آنجایی که معنای افعال چند قسمتی نسبت به معنای فعل اصلی استفاده شده در آنها متفاوت است، یادگیری این گونه از افعال به صورت جداگانه بسیار مهم می باشد.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی را به تمامی زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته که قصد گسترش دایره واژگان خود را دارند توصیه می کنیم. یادگیری افعال چند قسمتی یکی از موضوعات بسیار مهم در زبان انگلیسی است چراکه با استفاده از آن ها می توانید صحبت کردن خود را متنوع تر کنید و ضمناً محتواهای انگلیسی زبان را بهتر درک نماید.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی به صورت فایل های صوتی تنظیم شده است. این فایل ها را به سادگی می توانید به تلفن همراه خود منتقل کرده و بارها به آنها گوش بدهید. ضمناً، افعال چند قسمتی انتخاب شده در این دوره را در موضوعات مختلف دسته بندی کرده ایم تا بتوانید موارد مربوط به یک دسته را در کنار یکدیگر فرا بگیرید.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

همانطور که گفته شد یادگیری افعال چند قسمتی برای زبان آموزان به خصوص آن دسته از دوستانی که در سطح میانی و پیشرفته قرار دارند بسیار مهم است. از همین جهت با استفاده کردن از محتوای دوره آموزشی پیش رو می توانید تعداد قابل توجهی از افعال چند قسمتی را در زبان انگلیسی فرا گرفته و از آنها در صحبت کردن خود استفاده کنید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره افعال چند قسمتی رایج انگلیسی به صورت موضوع بندی شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید