دوره صد و یک چیستان (Riddle) رایج در زبان انگلیسی امریکایی

۰ ریال
1 فروش

دوره صد و یک چیستان (Riddle) رایج در زبان انگلیسی امریکایی

در دوره آموزشی پیش رو با استفاده کردن از محتوای کتاب 101 American English Riddles به آموزش چیستان های زبان انگلیسی می پردازیم. چیستان ها نیز شبیه دیگر موضوعات مربوط به زبان انگلیسی شبیه اصطلاحات و اسنلگ ها با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان گره خورده اند و از همین جهت یادگیری آنها می تواند بسیار جذاب و متفاوت باشد.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره را به تمامی زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته توصیه می کنیم. زبان آموزانی که می خواهند با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان بیشتر آشنا شوند و چیستان های مربوط به فرهنگ آنها را یاد بگیرند جزء مخاطبین اصلی این دوره هستند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی از فایل های صوتی تشکیل شده است. همانطور که گفته شد این دوره بر اساس کتاب 101 American English Riddles تنظیم و تدریس شده است. بنابراین، به سادگی می توانید فایل های صوتی ضبط شده را بر روی تلفن های همراه خود قرار داده و به تعداد دفعات مورد نیاز به آنها گوش بدهید.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

همانطور که گفته شد با استفاده از این دوره آموزشی چیستان ها و معماهای زبان انگلیسی که در کتاب 101 American English Riddles قرار دارند را فرا خواهید گرفت. از آنجایی که چیستان ها با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان مثل امریکا و انگلستان مرتبط هستند می توانند بسیار جذاب باشند. از این چیستان ها در فیلم ها و سریال ها نیز استفاده می شود. ضمناً، با یادگیری کلمات و عبارت های موجود در این چیستان ها می توانید مهارت مکالمه خود را نیز تقویت کنید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره صد و یک چیستان (Riddle) رایج در زبان انگلیسی امریکایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید