دوره پنجاه اصطلاح زبان انگلیسی که انگلیسی زبانان استفاده می کنند

۰ ریال
1 فروش

دوره پنجاه اصطلاح زبان انگلیسی که انگلیسی زبانان استفاده می کنند

در این دوره آموزشی پنجاه اصطلاح بسیار پر تکرار که افراد نیتیو از آنها استفاده می کنند را فراخواهید گرفت. یادگیری این اصطلاحات و استفاده کردن از آنها در صحبت کردن خودتان می تواند کمک کند تا مهارت اسپیکینگ شما هرچه بیشتر شبیه به یک نیتیو بگردد.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

طبیعتاً، یادگیری اصطلاحات مناسب زبان آموزانی است که مدتی است به یادگیری زبان انگلیسی مشغول هستند. بنابراین، این دوره آموزشی را برای زبان آموزان سطح میانی و یا پیشرفته توصیه می کنیم. البته زبان آموزان سطوح پایین تر که علاقمند به یادگیری اصطلاحات هستند نیز می توانند از این دوره آموزشی استفاده کنند. 

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی از فایل های pdf و فایل های صوتی تشکیل شده است. در فایل های pdf اصطلاحات ارائه شده را دریافت خواهید کرد. هر کدام از اصطلاحات به همراه مثال و ترجمه فارسی آن ها ارائه می شود. فایل های صوتی موجود در این دوره آموزشی نیز شامل توضیحات مربوط به اصطلاحات هستند تا بتوانید هر چه بهتر آنها را فرا گرفته و در صحبت کردن خودتان از آنها استفاده کنید.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

این دوره آموزشی نیز شبیه برخی دیگر از دوره های آموزشی منتشر شده از وبسایت کاردوآنلاین تمرکز خود را بر روی آموزش اصطلاحات قرار داده است. البته اصطلاحاتی که در این دوره آموزشی فرا میگیرید جزء پرتکرارترین اصطلاحاتی هستند که افراد نیتیو از آنها استفاده می کنند و به همین دلیل احتمال رو به رو شدن با این اصطلاحات در مکالمات واقعی و یا فیلم های سینمایی بسیار زیاد است. 

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره پنجاه اصطلاح زبان انگلیسی که انگلیسی زبانان استفاده می کنند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید