مجموعه آموزش مهارتهای ارتباطی در موقعیت های مختلف زبان انگلیسی Speakout

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش مهارتهای ارتباطی در موقعیت های مختلف زبان انگلیسی Speakout

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را با نام Speakout به شما تقدیم می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت چهارگانه خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. مجموعه آموزشی Speakout یکی از منابع معتبر و مفید است که امروزه در بسیاری از آموزشگاه‌های کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه آموزشی تمامی موضوعات مربوط به زبان انگلیسی از قبیل مکالمه، مهارت ریدینگ، مهارت لیسنینگ، مهارت رایتینگ و بسیاری موضوعات دیگر را در دستور کار خود قرار داده و آنها را به شکلی کاملاً کاربردی پرورش می دهد. آموزش گرامر و قواعد دستوری، تلفظ لغات کاربردی زبان انگلیسی و بسیاری موضوعات دیگر نیز در مجموعه Speakout در دستور کار قرار گرفته اند. این مجموعه آموزشی در سطوح مختلف تنظیم شده است که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین می توانید آن ها را دریافت کنید. ضمنا توصیه می‌کنیم از مجموعه آموزش کامل زبان انگلیسی Speakout ویرایش دوم نیز دیدن فرمایید.

Speakout

Speakout is a new general English course that helps adult learners gain confidence in all skill areas using authentic materials from the BBC. With its wide range of support material, it meets the diverse needs of learners in a variety of teaching situations and helps to bridge the gap between the classroom and the real world. Speakout has been developed in association with BBC Worldwide and BBC Learning English.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش مهارتهای ارتباطی در موقعیت های مختلف زبان انگلیسی Speakout”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید