دیکشنری تصویری زبان انگلیسی لانگمن برای کودکان

۰ ریال
1 فروش

دیکشنری تصویری زبان انگلیسی لانگمن برای کودکان Longman Children’s Picture Dictionary

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین دیکشنری Longman Children’s Picture Dictionary را برای شما در نظر گرفته ایم. این دیکشنری فوق العاده با تصاویر بسیار جذاب خود، می تواند واژگان ضروری مربوط به ۵۰ موضوع مختلف را به صورت سازماندهی شده به خردسالان آموزش بدهد. با استفاده از دیکشنری Longman Children’s Picture Dictionary بیش از ۸۰۰ واژه پرکاربرد زبان انگلیسی، به زبان آموزان آموزش داده خواهند شد. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین این دیکشنری را به شما تقدیم می‌کنیم و ضمنا توصیه می‌کنیم که از دیکشنری تصویری زبان انگلیسی لانگمن برای خردسالان Longman Young Children’s Picture Dictionary نیز استفاده کنید. امیدواریم که این منبع بی نظیر نیز مورد توجه تمامی دوستان عزیز قرار بگیرد.

Longman Children’s Picture Dictionary

Words are brought to life with a colorful mix of photographs and illustrations in this theme-based dictionary for young learners. The Longman Children’s Picture Dictionary uses fun, child-centered scenes to illustrate 800 words, organized into 50 topics complete with songs and chants by Carolyn Graham. Engaging, age-appropriate themes – from Animal Orchestra to Pirate Ship – provide a clear context for learning new words.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری تصویری زبان انگلیسی لانگمن برای کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید