کتاب گرامر زبان انگلیسی معرکه است !Grammar Rules

۰ ریال
0 فروش

کتاب گرامر زبان انگلیسی معرکه است !Grammar Rules

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب !Grammar Rules را برای تمامی علاقمندان در نظر گرفته ایم. این کتاب بی نظیر شامل ۴۰ درس است که برای یادگیری قواعد گرامری در زبان انگلیسی تنظیم شده اند. راهکار آموزشی این کتاب کمی متفاوت تر از دیگر منابع آموزشی می باشد. در کتاب پیش رو شما علاوه بر دریافت کردن دروس مختلف در رابطه با حوزه‌های متفاوت دستور زبان انگلیسی از قبیل جملات می توانید با استفاده از تمرین هایی نیز مهارت های خود را تقویت کنید. علاوه بر این، واژه نامه ها و پاسخ سوالات نیز در کتاب !Grammar Rules قرار داده شده‌اند. از تمامی علاقه مندان به یادگیری دستور زبان انگلیسی و قواعد جذاب آن دعوت می کنیم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین یک بار دیگر با ما همراه شده و کتاب !Grammar Rules را به صورت رایگان دریافت کنند. امیدواریم که مورد توجه تمامی علاقمندان قرار بگیرد.

Grammar Rules!

When learning to play a sport, you don’t learn some rules now and others later.You tackle them all at once! Using a similar approach, each of the 40 units in this workbook features four exercises: one each covering parts of speech, the mechanics of grammar, diagramming sentences, and proofreading. Includes lesson reviews, quizzes, glossary, and answer key. Grades 5 to 6.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب گرامر زبان انگلیسی معرکه است !Grammar Rules”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید