مجله آموزش زبان شناسی The Linguist

The Linguist
۰ ریال
1 فروش

مجله آموزش زبان شناسی The Linguist

اگر شما نیز به مطالعه کردن مجلات زبان انگلیسی علاقمند هستید و در عین حال تلاش می کنید تا مباحث مربوط به زبان شناسی را بهتر درک کنید، می‌توانید از مجلات آموزشی The Linguist استفاده نمایید. این مجلات آموزشی که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردند، موضوعات بسیار جذابی در رابطه با زبان انگلیسی از قبیل نقد کتاب ها، اخبار، موضوعات مربوط به زبان شناسی و غیره را در خود جای داده‌اند. تمامی افراد متخصص زبان‌شناسی مخاطبین مجله The Linguist به حساب می آیند. امیدواریم که این مجله جذاب نیز در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

The Linguist

The Linguist offers its readers a wide range of articles that are of interest to anyone and everyone working with languages. It features job ads for linguists, as well as an IT column on websites that are of interest or relevant to professional linguists. It also includes popular regular sections such as lists of IoL events, book reviews, a section on opinion and comment as well as news items. No matter what your field is, The Linguist is informative, incisive, relevant and thus a must for every linguist.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع زبان شناسی (Linguistics) می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجله آموزش زبان شناسی The Linguist”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید