مجموعه آموزش انگلیسی امریکن هدوی American Headway ویرایش اول

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش انگلیسی امریکن هدوی American Headway ویرایش اول

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین ویرایش اول مجموعه آموزشی American Headway را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. مجموعه American Headway یک دوره آموزشی کامل برای زبان آموزان بزرگسالی است که می خواهند با لهجه امریکایی زبان انگلیسی را فرا بگیرند. مجموعه American Headway از پنج کتاب تشکیل شده است و از سطوح بسیار مقدماتی تا سطح بالای متوسطه زبان آموزان را یاری خواهد کرد. با استفاده از این مجموعه شما می توانید چهار مهارت اصلی خود یعنی لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ را تقویت کرده و سپس وارد دوره های آموزشی پیشرفته تر از قبیل مجموعه‌های دوره های آزمون آیلتس و تافل بشوید. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین می توانید ویرایش اول مجموعه American Headway را دریافت کرده و از آن استفاده کنید و در صورت تمایل توصیه می‌کنیم که از مجموعه آموزش زبان انگلیسی امریکن هدوی American Headway ویرایش دوم دیدن بفرمایید.

American Headway

American Headway is a multi-level series for adults and young adults who want to use American English both accurately and fluently. It includes grammar, vocabulary and dialogues. Grammar and vocabulary are taught and explained thoroughly, and all four language skills are developed systematically Providing a foundation in the structure of the language by gradually building students’ understanding of the basic grammar, vocabulary, and functions of English.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش انگلیسی امریکن هدوی American Headway ویرایش اول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید