مجموعه تقویت توانایی های زبان انگلیسی My Little Island

۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت توانایی های زبان انگلیسی My Little Island

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش انگلیسی کودکان My Little Island را برای شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه ی آموزشی به طورت زبان آموز محور تنظیم شده است و به اموزش زبان انگلیسی در قالب آهنگ ها، داستان ها و … می پردازد. بهبود توانایی های ادراکی، احساسی و مهارت های اجتماعی زبان آموزان بخشی از اهداف مجموعه ی آموزش انگلیسی مخصوص کودکان My Little Island می باشد. در این قسمت از سایت کاردوآنلاین این مجموعه را به صورت رایگان دانلود کنید.

My Little Island

My Little Island takes students on an exciting fantasy-island adventure through their per-literacy years. Child-centered themes, catchy action-packed songs, highly visual stories, CLIL and phonics awareness lessons develop the cognitive, emotional, and social skills of the whole learner. This is a three-level pre-primary course that starts children on their journey of learning English! Children will be inspired to learn with engaging characters and fun activities.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت توانایی های زبان انگلیسی My Little Island”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید