کتاب آموزش تلفظ و لهجه صحیح در زبان انگلیسی آمریکایی Southern Accent

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

کتاب آموزش تلفظ و لهجه صحیح در زبان انگلیسی آمریکایی Southern Accent

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین کتاب دیگری را به نام Southern Accent به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی امریکایی تقدیم می کنیم. این کتاب کمک می کند تا شما بتوانید تلفظ صحیح زبان انگلیسی امریکایی را آموزش ببینید و لهجه خود را به انگلیسی زبانان نزدیک کنید. با استفاده از این کتاب شما میتوانید لهجه زبان امریکایی را با روبرو شدن با جملات مختلف گوش کرده و بسیاری از موضوعات مربوطه را فرا بگیرید. استفاده از کتاب Southern Accent نیاز به شرکت در کلاسهای درس ندارد و زبان آموزان می توانند به صورت خودخوان از آن بهره‌مند شوند. در وب سایت کاردوآنلاین نیز مطالب دیگری در رابطه با یادگیری لهجه زبان انگلیسی امریکایی در اختیار شما قرار گرفته اند که توصیه می‌کنیم از دو مورد مهم آنها یعنی مجموعه ویدئویی پنجاه قانون لهجه آمریکایی که باید بدانید The American Accent Course: 50 Rules You Must Know و مجموعه ویدئویی آموزش تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی Say it Correctly دیدن بفرمایید.

Southern Accent

Featuring the work of sixty artists and including 300 illustrations, the catalog Southern Accent accompanies a major contemporary art exhibition that questions and explores the complex and contested space of the American South. This unprecedented exhibition investigates the many realities, fantasies, and myths of the South that have long captured the public’s imagination, while presenting a wide range of perspectives that create a composite portrait of southern identity through contemporary art.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش تلفظ و لهجه صحیح در زبان انگلیسی آمریکایی Southern Accent”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید