مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای مشاغل Technical English

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای مشاغل Technical English

در پست امروز وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Technical English را برای شما در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن بتوانید زبان انگلیسی تخصصی مربوط به مشاغل مختلف را فرابگیرید. تمامی کارمندانی که در ادارات مشغول به کار هستند می توانند از مجموعه Technical English به منظور تقویت مهارت زبان انگلیسی خود در حوزه های شغلی مختلف استفاده کنند. در مجموعه کتاب‌های Technical English موضوعاتی قرار داده شده اند که با استفاده از آنها می توانید مهارت های لیسنینگ، اسپیکینگ، رایتینگ وریدینگ خود را تقویت کنید. امیدواریم که مجموعه Technical English که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به صورت رایگان به شما تقدیم می گردد نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی و به طور ویژه افرادی که می خواهند از زبان انگلیسی در حوزه های شغلی استفاده کنند قرار بگیرد.

Technical English

Technical English is a four-level course specially written for students in technical or vocational education, and for company employees in training at work. It covers the core language and skills that students need to communicate successfully in all technical and industrial specializations.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای مشاغل Technical English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید