مجموعه تقویت مهارتهای مکالمه در زبان انگلیسی لند مارک Landmark

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه تقویت مهارتهای مکالمه در زبان انگلیسی لند مارک Landmark

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه آموزش زبان انگلیسی Landmark اختصاص داده ایم. با استفاده از این مجموعه، شما می توانید مهارت های مختلف خود در رابطه با speaking زبان انگلیسی را تقویت کنید. بهبود دادن accuracy و fluency و البته تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان برای صحبت کردن به زبان انگلیسی ۳ مورد از مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه Landmark به حساب می آیند. علاوه بر این موضوع، ارائه متون و تمرین های فوق العاده در رابطه با listening زبان انگلیسی از ویژگی‌های دیگر مجموعه Landmark هستند. موضوعات جدید و جذابی که در این مجموعه لحاظ شده اند می توانند زبان آموزان را ترغیب به شرکت کردن در بحث های آزاد در کلاس کنند. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه آموزشی Landmark را دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی خود استفاده کنید.

Landmark

A general English course which develops fluency, accuracy, and confidence. Fresh topics get students thinking and speaking. Authentic reading and listening provides a natural context for presentation of language points. An active discovery approach to grammar guides students to work out patterns and rules for themselves. The syllabus helps students check what they know and then build on their knowledge. Speaking is integrated into all sections of the lesson. Extended speaking tasks support students by helping them prepare what they are going to say. Authentic listening tasks raise awareness of features of natural conversation Landmark builds on what learners bring to class and respects their knowledge and experience. Using real-life listening and reading, Landmark gets students thinking, noticing, and reacting.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت مهارتهای مکالمه در زبان انگلیسی لند مارک Landmark”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید