مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاچ استون Touchstone

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاچ استون Touchstone

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی آموزش مجموعه آموزش زبان انگلیسی Touchstone اختصاص داده ایم. این مجموعه آموزشی یکی از محبوب ترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی است که برای زبان آموزان نوجوان و بزرگسال در سطح مقدماتی تا متوسط تنظیم شده است. مجموعه آموزشی Touchstone زبان انگلیسی واقعی را به صورت کاملاً کاربردی به شما آموزش خواهد داد. تقویت مهارت مکالمه زبان آموزان و بالا بردن اعتماد به نفس آنها برای صحبت کردن از ویژگی های مجموعه Touchstone به حساب می‌آید. با استفاده از مجموعه Touchstone شما می توانید گرامر، واژگان، استراتژی‌های مکالمه و بسیاری موضوعات دیگر را در زبان انگلیسی فرا بگیرید. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید مجموعه تاچ استون را دانلود کرده و از آن استفاده کنید. ضمنا برای دریافت ویرایش دوم این مجموعه میتوانید از مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی تاچ استون Touchstone ویرایش دوم دیدن کنید

Touchstone

Touchstone, together with Viewpoint, is a six-level English program based on research from the Cambridge English Corpus. Touchstone uses a corpus-informed syllabus ensuring students are learning the language that people really use. Activities include a strong focus on inductive learning, personalized practice, and encouraging learner autonomy. Student’s Book, Level 1A includes Units 1-6 of the Level 1 Student’s Book and is at the beginning CEFR level (A1)

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاچ استون Touchstone”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید