کتاب آموزش اصطلاحات رایج زبان انگلیسی Essential Idioms

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش اصطلاحات رایج زبان انگلیسی Essential Idioms

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین کتاب Essential Idioms را به منظور آموزش اصطلاحات و عبارات رایج و غیر رسمی زبان انگلیسی برای شما در نظر گرفته ایم. کتاب Essential Idioms به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از واژگان غیر رسمی زبان انگلیسی را فرا گرفته و البته بتوانید از آنها در صحبت کردن خود استفاده نمایید. برای یادگیری اصطلاحات رایج زبان انگلیسی مجموعه های دیگری نیز برروی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده‌اند که برای مثال می توانید از کتاب آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی Help with Idioms دیدن نمایید. کتاب Essential Idioms اصطلاحات خود را به همراه معنی و مثال به شما ارائه می دهد. تلفظ لغات و افعال نیز با استفاده از فایل های صوتی این کتاب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

Essential Idioms

From “catching a cold” to “landing on your feet,” idiomatic expressions add color and style to the English language. The latest edition of “Essential Idioms in English” remains the resource of choice for mastering more than 500 common English idioms, phrasal verbs, and collocations. “Essential Idioms in English “thoroughly defines and illustrates each idiom, then reinforces its meaning and usage with multiple-choice, true-false, fill-in-the-blank, and matching exercises.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع زبان انگلیسی عامیانه و غیررسمی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش اصطلاحات رایج زبان انگلیسی Essential Idioms”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید