مجموعه ویدئویی آموزش زمان های پرفکت در زبان انگلیسی Coursera Perfect Tenses and Modals

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش زمان های پرفکت در زبان انگلیسی Coursera Perfect Tenses and Modals

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه ویدیویی را با نام Coursera Perfect Tenses and Modals به شما تقدیم می کنیم، تا با استفاده از آن بتوانید مهارت مکالمه خود و گرامر زبان انگلیسی را تقویت کنید. این مجموعه آموزشی به طور ویژه برای آموزش زمان های مختلف در زبان انگلیسی تنظیم شده است. با استفاده از این مجموعه بی نظیر شما میتوانید با فرم مختلف جملات زبان انگلیسی در زمان‌های مختلف آشنا شده و البته کاربرد هرکدام از این زمان‌ها را نیز فرا بگیرید. این مجموعه بی نظیر می تواند برای تمامی علاقمندان و متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی از قبیل آیلتس و تافل نیز بسیار پرکاربرد باشد. مجموعه آموزشی Coursera Perfect Tenses and Modals را در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به تمامی علاقه مندان تقدیم می کنیم.

Coursera Perfect Tenses and Modals

In this course, you will learn about intermediate verb tenses, including present perfect, present perfect progressive, past perfect, and past perfect progressive. You will also learn about common modal verbs used in English. This course is designed for learners who have a basic understanding of English grammar but who want to learn more and improve their skills for everyday speaking or writing, as well as for academics.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش زمان های پرفکت در زبان انگلیسی Coursera Perfect Tenses and Modals”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید