دوره اسلنگ های رایج (Slang ها) در زبان انگلیسی

۰ ریال
3 فروش

دوره اسلنگ های رایج (Slang ها) در زبان انگلیسی

این دوره آموزشی کمک می‌کند تا زبان‌آموزان علاقه مند به یادگیری اسلنگ های زبان انگلیسی تعداد زیادی از این عبارت های غیر رسمی و عامیانه را فرا بگیرند. کتابهای زیادی در رابطه با آموزش اسلنگ ها در زبان انگلیسی منتشر شده اند. در آماده کردن این دوره آموزشی از برخی از این کتاب‌ها نیز استفاده شده است. طبیعتاً، یادگیری این گونه از کلمات هم می تواند بسیار جذاب باشد و هم می‌تواند به گسترش هر چه بیشتر دایره واژگان زبان آموزان کمک کند.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک این دوره آموزشی مناسب زبان آموزان سطح پیشرفته است .زبان آموزان سطح مبتدی و یا میانی اغلب نیازی به یادگیری اسلنگ ها ندارند. البته به زبان آموزانی که در سطح میانی قرار دارند و بسیار علاقه مند به یادگیری اسلنگ ها هستند نیز این دوره را توصیه می کنیم. 

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای دوره آموزشی از فایل های صوتی تشکیل شده است. در هر کدام از فایل های صوتی قرار گرفته در این دوره آموزشی اسلنگ مورد نظر آموزش داده میشود. معنی مربوط به اسلنگ آموزش داده شده و یک مثال کاربردی برای درک هرچه بهتره معنی اسلنگ ارائه شده نیز لحاظ گردیده است. به سادگی می توانید فایل های صوتی این دوره را به تلفن‌های همراه و یا تبلت های خودتان منتقل کرده و بارها به آنها گوش بدهید.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

همانطور که گفته شد هدف اصلی از تنظیم این دوره آموزشی پرداختن به اسلنگ های عامیانه و غیر رسمی است. با استفاده کردن از محتوای این دوره تعداد بیشماری از اسلنگ ها که در مکالمات روزمره و فیلم های سینمایی دیده میشوند را فرا خواهید گرفت. این موضوع کمک می‌کند تا این حوزه از زبان انگلیسی خودتان را نیز تقویت کنید. 

سخن استاد گیتی در رابطه با این دوره آموزشی از زبان خود ایشان

با سلام خدمت تمامی زبان آموزان عزیز و کاربران وبسایت کاردوآنلاین. با یکی دیگه از سری دروس آموزش زبان انگلیسی در خدمتتون هستیم. در این سری دروس قصد دارم تعداد زیادی از اسلنگ های معمول انگلیسی امریکایی را به شما آموزش بدم. بعد از تنظیم کامل دروس اصطلاحات زبان انگلیسی که در قالب شصت فصل به اتمام رسید، تصمیم گرفتیم که به اسلنگ ها بپردازیم. امیدوارم با یاری خدا بتوانیم این مجموعه را تا سر حد اتمام پیش ببریم. از همه ی شما دوستان عزیز می خوام که با من و سایت کاردوآنلاین در این آموزش همراه بشید. با آرزوی موفقیت و پیشرفت برای تک تک شما دوستان عزیز.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره اسلنگ های رایج (Slang ها) در زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید