مجموعه آموزش ریدینگ زبان انگلیسی برای کودکان Stories for Reading Comprehension Series

۰ ریال
2 فروش

مجموعه آموزش ریدینگ زبان انگلیسی برای کودکان Stories for Reading Comprehension Series

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین به معرفی مجموعه Stories for Reading Comprehension Series اختصاص داده شده است. این مجموعه چند سطحی با استفاده از محتوای بسیار ارزشمند خود زبان آموزان را از سطح مقدماتی تا سطح متوسط همراهی می‌کند. مجموعه آموزشی Stories for Reading Comprehension Series در بین زبان آموزان ایرانی نیز طرفداران خاص خود را دارند و یک مجموعه نام آشنا به حساب می آید. کتابهای مربوط به مجموعه Stories for Reading Comprehension Series شامل داستان های جذاب و مصوری هستند که به زبان آموز کمک می‌کنند مهارت ریدینگ خود را تقویت نماید. علاوه بر این تمرینات درک مطلب و بخش های گرامری و البته کلید تمرین ها نیز از دیگر ویژگی های مجموعه Stories for Reading Comprehension Series به حساب می آید. در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی به صورت کامل به تمامی زبان آموزان عزیز تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

Stories for Reading Comprehension Series

This is a three-stage reading comprehension series intended for students from elementary to intermediate level. It is written within the framework of the Longman Structural Readers grading scheme and each unit begins with an illustrated reading passage followed by comprehension exercises.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش ریدینگ زبان انگلیسی برای کودکان Stories for Reading Comprehension Series”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید