دوره افعال چند قسمتی رایج (Phrasal Verb ها) در زبان انگلیسی

۰ ریال
1 فروش

دوره افعال چند قسمتی رایج (Phrasal Verb ها) در زبان انگلیسی

در این دوره آموزشی به یادگیری افعال چند قسمتی و یا phrasal verb ها در زبان انگلیسی می‌پردازیم. افعال چند قسمتی آن دسته از افعالی هستند که از یک فعل اصلی و یک یا چند کلمه دیگر از قبیل قید و یا حرف اضافه تشکیل شده اند. معنی افعال چند قسمتی اغلب با معنی فعل اصلی به کار برده شده در آنها متفاوت است. به همین دلیل یادگیری افعال چند قسمتی باید برای تمامی زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته در دستور کار قرار بگیرد.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده کردن از این دوره آموزشی را به زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته چراکه یادگیری افعال چند قسمتی به گسترش دایره واژگان زبان آموزان کمک می کند. استفاده کردن از افعال چند قسمتی در صحبت کردن نیز می تواند نشانگر این باشد که شخص استفاده کننده در سطح مناسبی از زبان انگلیسی قرار دارد. 

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

محتوای این دوره آموزشی از فایل های صوتی تشکیل شده است. می توانید به سادگی این فایل های صوتی را به تلفن های همراه خود منتقل کرده و بارها به آنها گوش بدهید. در این دوره آموزشی، هر فعل چند قسمتی ارائه شده را به همراه معنی و مثال و ترجمه مثال فراخواهید گرفت تا بتوانید به سادگی این افعال را در مکالمات خود مورد استفاده قرار بدهید.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

همانطور که گفته شد یادگیری افعال چند قسمتی یکی از موضوعاتی است که زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته باید در دستور کار قرار بدهند. یادگیری این گونه از افعال کمک می‌کند تا به سادگی بتوانید متون و دیگر محتواهایی که به زبان انگلیسی منتشر شده اند را بهتر متوجه بشوید. این موضوع بدان دلیل است که اینگونه از افعال به صورت گسترده در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده کردن از محتوای این دوره آموزشی، می توانید قدرت استفاده کردن از این گونه از افعال را در صحبت کردن های خودتان به دست بیاورید. 

سخن استاد گیتی در رابطه با این دوره آموزشی از زبان خود ایشان

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و زبان آموزان عزیز وبسایت کاردوآنلاین. پس از انتشار دوره های آموزشی مختلفی که از چند وقت پیش بر روی سایت قرار گرفته اند، تصمیم بر این شد که آموزش افعال چند قسمتی (Phrasal Verbs) رایج انگلیسی رو شروع کنیم. افعال چند قسمتی در زبان انگلیسی افعالی هستند که از یک فعل اصلی و عبارت های کوتاه دیگری شبیه out, in, over, about و موارد مشابه تشکیل شده اند. اغلب معنی این افعال با فعل اصلی جمله یکی هست و یا میشه معنی رو حدس زد. برای مثال فعال come in یعنی وارد شدن به، داخل چیزی رفتن. بعضی وقت ها هم، معنی این نوع افعال کاملاً با فعل اصلی فرق داره. برای مثال، bring about به معنی دامن زدن به چیزی و یا منجر شدن به اتفاقی هست. نکات دیگه ای هم در مورد این نوع افعال وجود داره.

به طور کلی، دانش زبان آموزان در این حوزه از زبان انگلیسی خیلی مهم و کلیدی هست. بنابراین، توی این سری آموزش ها دویست فعل چند قسمتی را در قالب دروس صوتی برای شما تنظیم کردیم که توی هر فصل از آموزش پنج فعل رو به همراه معنی و مثال به شما آموزش میدیم. امیدوارم که این سری دروس هم بتونه شبیه بقیه ی آموزش های سایت کاردوآنلاین برای همه ی دوستان مفید باشه. موفق و پیروز باشید.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره افعال چند قسمتی رایج (Phrasal Verb ها) در زبان انگلیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید