دوره عبارات مفید جمله سازی در اسپیکینگ زبان انگلیسی ۹۰ English Speaking Chunks

۲,۱۱۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

دوره عبارات مفید جمله سازی در اسپیکینگ زبان انگلیسی ۹۰ English Speaking Chunks

در این دوره آموزشی نود عبارت مفید برای تقویت قدرت جمله سازی در زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت. بسیاری از زبان آموزان پس از مدتها مطالعه کردن زبان انگلیسی و حفظ کردن واژگان هنوز هم نمی توانند جملات مناسبی را در صحبت کردن تولید کنند. استفاده کردن از محتوای این دوره آموزشی و نگرشی که در آن کسب می‌کنید می‌تواند این مشکل را برطرف نماید.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی مناسب زبان آموزان سطح میانی می باشد. آن دسته از زبان آموزانی که مدتی است به یادگیری زبان انگلیسی مشغول هستند و از دایره واژگان نسبتاً مناسبی برخوردار می باشند جزء مخاطبین این دوره آموزشی هستند. زبان آموزانی که قصد دارند تقویت قدرت جمله سازی خود را در اولویت قرار بدهند می‌توانند از محتوای این دوره آموزشی بهترین بهره وری را داشته باشند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی از فایلهای صوتی و فایل های pdf متناظر تشکیل شده است. فایل های pdf حاوی عبارات آموزش داده شده هستند. فایل های صوتی نیز تدریس دوره آموزشی پیش رو را تشکیل داده اند. امکان استفاده کردن از فایل های صوتی این دوره در تبلت و یا تلفن همراه به سادگی وجود دارد.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در این دوره آموزشی تعداد قابل توجهی از عبارات بسیار مفید در تقویت جمله سازی زبان انگلیسی را فرا خواهید گرفت. این عبارت ها کمک می کند تا بتوانید روان تر و از لحاظ قواعد دستوری زبان انگلیسی صحیح تر صحبت کنید. با یادگیری این عبارت ها و نگرشی که در این دوره آموزشی بر روی آن تمرکز شده است می توانید بسیاری از واژگانی که برای شما حالت منفعل دارند را به حالت فعال تبدیل کنید.

سخن استاد گیتی در رابطه با این دوره آموزشی از زبان خود ایشان

یکی از موردهایی که می تواند خیلی به بهتر صحبت کردنتون هم از نظر Fluency و هم Accuracy کمک کند یادگیری و تمرین چیزی هست که ما بهش می گیم Chunk. در واقع عبارت هایی که بخشی از آنها ترجیحاً فیکس و بخشی از آنها متغیر هستند و شما می توانید با داشتن قسمت فیکس و درج کردن قسمت های متغیر متعددی جملات بی نهایت بسازید. جملاتی که نیازی به فکر کردن زیاد ندارند و از نظر گرامر صحیح هستند. بچه ها اغلب دیدیم کسایی رو که خیلی تند تند و قشنگ و البته صحیح صحبت می کنند. راز موفقیت این افراد این نیست که زیاد کلمه بلد هستند و یا اینکه خیلی گرامر خواندند. راز اصلی موفقیت این افراد اینه که Chunk های زیادی را توی دستشون دارند و می توانند در کسری از ثانیه و با یه لحظه فکر کردن جملات پشت سر هم و تند تند به شما تحویل بدند. برای مثال، من اگر بخوام به انگلیسی بگم: “ای کاش می توانستم پرواز کنم.” “ای کاش می توانستم به تو کمک کنم.” “ای کاش می توانستم با تو بیام.” همه ی این جملات یه قسمت فیکس دارند و اون هم “ای کاش می توانستم” هست. پس من می توانم همه ی این جملات رو بشکنم به یه قسمت فیکس که برای گفتنش نیازی به فکر کردن در مورد گرامر ندارم و البته یه قسمت متغیر که با تغییر دادنش می توانم تعداد بی نهایت جمله ی مشابه بسازم. من اگر به شما بگم قسمت فیکس همه ی این جملات به انگلیسی I wish I could هست، شما می توانید بدون فکر کردن به قسمت فیکس ش فقط قسمت متغیر رو تغییر بدید و برای من جمله های جدید بسازید. حالا تصور کنید هزاران هزار از این نوع عبارت های رو بلدید، حتما می توانید تصور کنید که چه تغییری توی حرف زدنتون از نظر سرعت و دقت اتفاق میفته.توی این دوره ی آموزشی که به صورت صوتی و فایل های PDF تنظیم شده، من سعی کرده شما را با مهمترین عبارت های مفید جمله سازی آشنا کنم و بهتون کمک کنم که اونها را توی حرف زدنتون استفاده کنید. این آموزش ها به صورت فصل به فصل منتشر می شن. توی هر فصل ۱۰ تا عبارت جمله سازی رو با هم کار می کنیم.مطمئن باشید که تمرین کردن و یادگیری عبارت های مفید جمله سازی به مراتب مفید تر از یادگیری کلمات تک تک هست.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره عبارات مفید جمله سازی در اسپیکینگ زبان انگلیسی ۹۰ English Speaking Chunks”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید