مجموعه ویدئویی آشنایی قانون اساسی ایالات متحده VOA US Constitution

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آشنایی قانون اساسی ایالات متحده VOA US Constitution

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه ویدیویی دیگر را با نام VOA US Constitution برای شما در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و البته، با قانون اساسی ایالات متحده نیز آشنا بشوید. این مجموعه بی نظیر به شما کمک می کند تا ضمن یادگیری زبان انگلیسی و به طور ویژه تقویت مهارت لیسنینگ، حقایقی جذاب را در رابطه با قانون اساسی ایالات متحده فرابگیرید. علاوه بر این مجموعه بی نظیر که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد، توصیه می‌کنیم که از مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی اسپشال انگلیش VOA Special English  دیدن بفرمایید. امیدواریم که تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از ویدیوهای آموزشی نیز بتوانند از این مجموعه آموزشی استفاده کنند.

VOA US Constitution

The complete text of the United States Constitution, including all of the amendments. This inexpensive pamphlet edition is sure to be prized by Americans of all ages.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آشنایی قانون اساسی ایالات متحده VOA US Constitution”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید