مجموعه آموزش زبان انگلیسی نوشتن صحیح Write Right

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی نوشتن صحیح Write Right

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه Write Right اختصاص داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت رایتینگ خود را تقویت کنید. مجموعه آموزشی Write Right در ۳ سطح تنظیم شده است و مخاطب آن زبان آموزان سطح ابتدایی و میانی هستند. با استفاده از مجموعه آموزشی Write Right و در قالب درس های آن می توانید با ساختارها و عبارت های مختلف و ضروری برای نوشتن یک نوشتار آشنا بشوید. مجموعه آموزشی Write Right موضوعاتی از قبیل سازماندهی کردن یک نوشتار و ارائه ایده ها با روشی ساختارمند را نیز به شما آموزش خواهند داد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را دانلود کرده و از ساختار فوق العاده آن استفاده نمایید.

Write Right

Write Right is a three-level writing series designed for high-beginner to intermediate students. This series adopts a guided writing approach in which students learn a range of genres such as descriptive writing, narrative writing, instructional writing and letter writing. In each unit, students will first acquire the key expressions and sentence structures they need to write about the given topic. Then they will learn to organize their writing by using a graphic organizer that helps them structure their ideas with clarity and coherence. Write Right also takes a process approach in which students will go through several steps to complete their writing such as brainstorming, drafting, writing, editing and publishing.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی نوشتن صحیح Write Right”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید