مجموعه تقویت لغات زبان انگلیسی Vocabulary-Bj Thomas

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش و تقویت لغات زبان انگلیسی Vocabulary-Bj Thomas

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین به معرفی مجموعه دیگری برای تقویت مهارت واژگان و لغات زبان انگلیسی زبان آموزان اختصاص یافته است. این مجموعه آموزشی که Vocabulary-Bj Thomas نام دارد، به شما کمک می کند که در سطوح مختلف آن از سطح ابتدایی به سظح پیشرفت حرکت کنید. با استفاده از کتابهای موجود در این مجموعه آموزشی بیش از ۱۵۰۰ واژه بسیار ضروری را در بسته بندی های مختلف فرا خواهید گرفت. علاوه بر این تمرین های بسیار متنوع و متعدد این مجموعه آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید واژگان فراگرفته شده را به صورت بسیار مناسب در تعاملات روزمره استفاده کنید. موضوعات مختلفی از قبیل لباس، وسایل خانه، وسایل حمل و نقل و بسیاری موضوع دیگر دسته بندی های این مجموعه آموزشی به حساب می آیند. علاوه بر این در سطح پیشرفته از این مجموعه آموزشی اصطلاحات رایج و عامیانه زبان انگلیسی نیز به شما آموزش داده خواهند شد. این مجموعه آموزشی را در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین به شما تقدیم میکنیم.

Vocabulary-Bj Thomas

This text contains over 1500 lexical items, divided into topic areas, with exercises to provide the practice students need to build their vocabulary in an interesting way. The material can be used in pairs or groups, as well as by students working individually, at elemtenary to advanced level.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت لغات زبان انگلیسی Vocabulary-Bj Thomas”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید