مجموعه آموزش زبان انگلیسی انگلیش ریزالت English Result

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی انگلیش ریزالت English Result

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه English Result برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی زبان آموزان عزیز به شما معرفی می شود. این مجموعه آموزشی با ارائه موضوعاتی جذاب و به روز و ایجاد کردن فرصتی برای تمرین مهارت های زبان انگلیسی زبان آموزان به یکی از محبوب ترین مجموعه های آموزشی و تدریس زبان انگلیسی بدل شده است. این مجموعه آموزشی را بهتر است به صورت گروهی و در کلاس درس استفاده کرد. البته استفاده کردن از آن به صورت انفرادی نیز می‌تواند صورت بپذیرد. مجموعه English Result برای یادگیری و به کار بردن مهارت های مختلف زبان انگلیسی تنظیم شده است. علاوه بر این مجموعه توصیه می‌کنیم از مجموعه آموزش زبان انگلیسی بازرگاني بیزینس ریزالت Business Result و مجموعه آموزش زبان انگلیسی تجاری بیزنیس ریزالت Business Result ویرایش دوم نیز دیدن کنید. در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Result به شما تقدیم می گردد . امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

English Result

The general English course that takes students from ‘how to’ to ‘can do’ in every lesson. English Result is a completely new multi-level general English course for adults. A unique two-page lesson formula combines highly visual input on the left-hand page with classroom activities on the right-hand page.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی انگلیش ریزالت English Result”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید