مجموعه ویدئویی آموزش مفاهیم اساسی گرامر زبان انگلیسی Grammar Fundamentals

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش مفاهیم اساسی گرامر زبان انگلیسی Grammar Fundamentals

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را به منظور تقویت مهارت تمامی دوستان در زبان انگلیسی و به طور ویژه گرامر آن در نظر گرفته ایم. مجموعه ویدیویی Grammar Fundamentals به شما کمک می کند تا بسیاری از موضوعات مربوط به زبان انگلیسی از قبیل ضمایر موصولی، ضمایر ملکی، زمانها، قوانین اسپلینگ، نقطه گذاری و بسیاری موضوع دیگر را فرابگیرید. این مجموعه آموزشی می تواند یک مکمل برای تمامی دوره های آموزش گرامر زبان انگلیسی به حساب ‌بیاید. برای استفاده از مطالب این دوره آموزشی نیاز به شرکت کردن در کلاسهای درس ندارید و می توانید به صورت خودخوان این مجموعه بینظیر را استفاده کنید. امیدواریم که مجموعه آموزشی Grammar Fundamentals نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری گرامر زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Grammar Fundamentals

Grammar matters! Why? Proper grammar improves the clarity of your writing and increases readers’ confidence in your ideas. But memorizing every single grammar rule is not the purpose of this course. Instead, author Judy Steiner-Williams concentrates on helping you apply the basic principles so you can avoid making the most common mistakes. Learn about the different parts of speech, possessive rules, and the difference between writing vs. spelling numbers. Then discover tricks for using words that look alike or sound alike (but have entirely different meanings) and enforcing parallel structure.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش مفاهیم اساسی گرامر زبان انگلیسی Grammar Fundamentals”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید