مجموعه آموزش لیسنینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی Just Listening and Speaking

۰ ریال
2 فروش

مجموعه آموزش لیسنینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی Just Listening and Speaking

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین به معرفی یک مجموعه آموزشی دیگر با نام Just Listening and Speaking اختصاص یافته است. این مجموعه آموزشی که در سطوح مختلف تنظیم شده است به طور ویژه برای تقویت مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ زبان آموزان و البته تمرکز بر روی مکالمه تدوین گردیده است. با استفاده از مجموعه Just Listening and Speaking میتوانید مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی را در قسمت‌های مختلف این مجموعه در دستور کار قرار بدهید. مجموعه پیش رو برای زبان آموزان بزرگسال و سطح میانی تنظیم گردیده است. در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه بی نظیر به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

Just Listening and Speaking

Just Listening and Speaking is designed for individual skills development as part of either a classroom-based course or self-study programme. The approach is learner-centred, and each unit has clear aims, motivating topics and interesting practice activities. Just Listening and Speaking is for adult intermediate learners and can be used as general preparation material for exams at this level.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت شنیداری و لیسنینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش لیسنینگ و اسپیکینگ زبان انگلیسی Just Listening and Speaking”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید