مجموعه ویدئوهای آموزش لغات زبان انگلیسی Ask the Editor

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئوهای آموزش لغات زبان انگلیسی Ask the Editor

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین به منظور تقویت دایره واژگان و کلمات زبان انگلیسی شما مجموعه ویدیویی دیگری را در نظر گرفته‌ایم که Ask the Editor نام دارد. در این مجموعه ویدیویی ویرایشگرهای متخصص دیکشنری Webster به بسیاری از سوالات شما در رابطه با کلمات زبان انگلیسی پاسخ می دهند و از این طریق مهارت شما در این رابطه را تقویت می‌کنند. موضوعات بسیار جالب از جمله بررسی Etymology و ریشه شناسی واژگان زبان انگلیسی در مجموعه ویدیوهای Ask the Editor آموزش داده خواهند شد. تمامی افرادی که قصد تقویت مهارت واژگان و کلمات زبان انگلیسی خود را دارند می توانند از این مجموعه ویدیویی استفاده کنند.

Merriam Webster Dictionary – Ask the Editor

Ask the Editor is a bunch of excellent videos with very useful information about the English language, his writing rules, and the Webster Merriam Dictionary itself. Ask the Editor is a bunch of excellent videos with very useful information about the English language, his writing rules, and the Webster Merriam Dictionary itself.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئوهای آموزش لغات زبان انگلیسی Ask the Editor”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید