پادکست تقویت اسپیکینگ و روان صحبت کردن روزمره در زبان انگلیسی goFluents English in the Real World

۰ ریال
1 فروش

پادکست تقویت اسپیکینگ و روان صحبت کردن روزمره در زبان انگلیسی goFluents English in the Real World

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین یک مجموعه پادکست دیگر را به نام goFluents English in the Real World به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که می دانید استفاده از پادکست های یک روش کاملا کاربردی و جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت های مختلف شما از جمله مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ می باشد. در وب سایت کاردوآنلاین همواره سعی کرده‌ایم که پادکست های مختلفی را در رابطه با زبان انگلیسی و حتی دیگر زبانها در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهیم. پست امروز وبسایت کاردوآنلاین نیز به معرفی پادکست goFluents English in the Real World اختصاص یافته است تا با استفاده از آن بتوانید مهارت خود را در روان صحبت کردن به زبان انگلیسی تقویت کنید. این پادکست بی نظیر شما را برای صحبت کردن در شرایط اجتماعی روزمره آماده می‌کند و مهارت‌های ارتباطی شما در زبان انگلیسی را تقویت می نماید/ زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته می تواند از از مطالب پادکست goFluents English in the Real World استفاده کنند. امیدواریم این مجموعه بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقمندان قرار بگیرد.

goFluents English in the Real World

Improve your English in a quick and interesting way! goFluent’s weekly podcasts provide you with real-life responses to real-life situations guaranteed to improve your English communication skills that will lead you towards English fluency! Aimed at intermediate and advanced English learners, our podcasts serve as guides whenever the need for English comes your way. Face the world with confidence with goFluent’s English in the Real World!

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادکست تقویت اسپیکینگ و روان صحبت کردن روزمره در زبان انگلیسی goFluents English in the Real World”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید