پادکست دیالوگها و مکالمات واقعی زبان انگلیسی China232.com

۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال
6 فروش

پادکست دیالوگها و مکالمات واقعی زبان انگلیسی China232.com

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به ارائه پادکست China232.com که یک مجموعه جذاب و فوق العاده برای یادگیری مکالمات زبان انگلیسی می باشد اختصاص داده ایم. این مجموعه بی نظیر که توسط دو برادر کانادایی تنظیم گردیده است کمک می کند تا شما بتوانید مکالمات واقعی زبان انگلیسی را به همراه گرامر و واژگان کاملا واقعی فرابگیرید. در بسیاری از وب سایت های ایرانی فقط ۱۰۰ درس از مجموعه پادکست های China232.com ارائه شده اند، اما در وب سایت کاردوآنلاین دروس VIP این مجموعه پادکست ها نیز برای شما گردآوری گردیده است. امیدواریم تمامی علاقه مندان به یادگیری مکالمات روزمره و عامیانه زبان انگلیسی بتوانند این مجموعه بی نظیر را دریافت کرده و از آن نهایت استفاده را ببرند.

China232.com

In this ESL podcast we talk about our plans for 2013 and our upcoming plans for China232 this coming year. In the English lesson we talk about getting out of a long relationship and getting a fresh start on life. Learn vocabulary for English slang, daily life, and learn to sound like a native English speaker.

این محصول بخشی از آرشیو کامل پادکست های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پادکست دیالوگها و مکالمات واقعی زبان انگلیسی China232.com”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید