مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی ای ای Advanced Masterclass CAE

Advanced Masterclass CAE New Edition
۱۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی ای ای Advanced Masterclass CAE

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه دیگری با نام Advanced Masterclass CAE اختصاص داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید نکات و ترفند های ضروری شرکت در آزمون زبان انگلیسی CAE را فرا بگیرید. همانطور که احتمالا می دانید آزمون زبان انگلیسی CAE به منظور سنجش سطح توانمندی افراد در زبان انگلیسی توسط دانشگاه کمبریج برگزار می‌شود. واژه CAE مخفف Certificate Advanced In English است. به عبارت دیگر افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند و می‌توانند نمره مناسبی را دریافت کنند توانمندی استفاده از زبان انگلیسی در شرایط تخصصی پیشرفته را دارند. این مجموعه آموزشی تمامی نکات و ترفندهای مربوط به آزمون زبان انگلیسی CAE را به شما آموزش می دهد و مهارت‌های زبانی شما را نیز تقویت خواهد نمود. از علاقمندان و متقاضیان شرکت در این آزمون دعوت می کنیم در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Advanced Masterclass CAE را دریافت کنند.

Advanced Masterclass CAE New Edition

One of the best and probably the most popular CAE-coursebook that combines systematic training in exam techniques and thorough development of advanced level language skills. A comprehensive training and preparation for the CAE exam. Expert exam training develops sound strategies for tackling each task type. Genuine exam practice thoroughly prepares students and builds up their confidence.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی سی ای ای CAE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آمادگی آزمون زبان انگلیسی کمبریج سی ای ای Advanced Masterclass CAE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید