کتاب آموزش زبان فرانسوی در ساعت شلوغی Rush Hour French

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش زبان فرانسوی در ساعت شلوغی Rush Hour French

امروزه بسیاری از افراد به منظور مهاجرت به کشور هایی از قبیل کانادا نیازمند یادگیری زبان فرانسوی هستند. حقیقت دیگر اینکه بسیاری از این افراد فرصت کافی برای شرکت در کلاس‌های درس را ندارند و می‌خواهند به صورت خودکار مهارت های خود را به زبان فرانسوی تقویت کنند. کتاب Rush Hour French که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، کمک می کند تا شما بتوانید با استفاده از دانش خود در زبان انگلیسی مهارتهای مختلف زبان فرانسوی را نیز فرا بگیرید. این کتاب بی نظیر به شما عبارات، کلمات و جملات کاملا کاربردی در زبان فرانسوی را آموزش می دهد و با استفاده از فایلهای صوتی کمک می کند تا شما بتوانید تلفظ صحیح هر کدام از آنها را فرا بگیرید. کتاب Rush Hour French به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان فرانسوی کمک می‌کند تا بدون شرکت در کلاس های درس بتوانند مهارت های مختلف خود در زبان فرانسوی را تقویت کنند. امیدواریم این کتاب بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان فرانسوی قرار بگیرد.

Rush Hour French

Sing your way to a new language, anytime, anywhere! The new enhanced edition of Rush Hour French includes two audio programs, a bonus music-only version of favorite Rush Hour songs, and a free downloadable word game (see www.berlitzbooks.com for link). Original music and catchy songs help you remember everyday words, phrases, and sentences, and the exciting storyline keeps you involved. Fun to use alone or with your family!

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان فرانسوی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان فرانسوی در ساعت شلوغی Rush Hour French”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید