کتاب داستان زبان انگلیسی در خلیج At the Bay

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی در خلیج At the Bay

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان جذاب دیگری را با نام At the Bay به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که می دانید در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش بر این بوده است که کتاب های داستان زبان انگلیسی را در سطوح مختلف در اختیار شما قرار بدهیم تا زبان آموزان در هر سطحی که هستند بتوانند از محتوای آموزشی آنها استفاده کنند. با استفاده از کتاب های داستان شما می توانید در یک داستان جذاب غرق بشوید و علاوه بر این، مهارت های مختلف خود از لحاظ زبان انگلیسی را تقویت کنید. گسترش دایره واژگان و عمیق‌تر شدن درک شما از گرامر زبان انگلیسی دو موضوع مهم است که با مطالعه کردن کتاب های زبان انگلیسی در سطوح مناسب برای شما اتفاق خواهد افتاد. کتاب داستان At the Bay از انتشارات Phonics World Readers و در سطح سوم در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که این کتاب بی نظیر نیز مورد توجه شما علاقمندان قرار بگیرد.

At the Bay Phonics World Readers Level 3

A boy and his father spend the day at the bay. What do they find there? Phonics Focus: long a, a_e, ai, ay; long i, i_e; long o, o_e; long u, u_e.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی در خلیج At the Bay”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید