کتاب داستان زبان انگلیسی روز خوب در مدرسه Fun Day at School

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی روز خوب در مدرسه Fun Day at School

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب آموزشی دیگر را با نام Fun Day at School به شما تقدیم میکنیم تا تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و آموزش با استفاده از کتاب داستان‌های کوتاه بتوانند از آن استفاده کنند. استفاده کردن از کتاب‌های داستان زبان انگلیسی که به صورت سطح بندی شده در وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد کمک می کند تا بتوانید با گستره وسیعی از واژگان زبان انگلیسی آشنا شده و قواعد دستوری آن را به مرور فرا بگیرید. علاوه بر این موضوع، استفاده کردن از فایل های صوتی این کتاب داستان ها می توانند برای یادگیری صحیح تلفظ واژگان زبان انگلیسی بسیار مفید باشند. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را نیز به یک کتاب داستان زبان انگلیسی به نام Fun Day at School اختصاص داده ایم که از انتشارات Phonics World Readers و در سطح چهارم قرار دارد. امیدواریم که این کتاب داستان نیز مورد توجه تمامی علاقمندان قرار بگیرد.

Fun Day at School

The children go to a fair. What do they see and do there? Phonics Focus: gr, voiced th, unvoiced th, ck, qu, ng, nk, nd, nt, lt, mp, sk, se, spr, str, soft c, soft g, voiced s.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی روز خوب در مدرسه Fun Day at School”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید