کتاب داستان زبان انگلیسی می خوام خواهرم باشم I Want To Be My Sister

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی می خوام خواهرم باشم I Want To Be My Sister

یکی از روش های کاملا موثر برای تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی افراد، استفاده کردن از کتاب داستان ها می باشد. استفاده کردن از کتاب های داستان زبان انگلیسی باعث می‌شوند تا مخاطب مرتباً با ساختارهای مختلف دستور زبان انگلیسی روبرو شده و همچنین کلمات مختلف را ببیند. استفاده کردن از فایل های صوتی نیز کمک می کنند تا زبان آموزان بتوانند تلفظ صحیح واژگان را به درستی فرا بگیرند.کتابهای داستان باعث می‌شوند تا زبان آموزان راغب به مطالعه کردن هر چه بیشتر باشند و از این جهت به صورت ناخودآگاه مهارتهای مختلف آنها از قبیل مهارت ریدینگ تقویت خواهد شد. در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش بر این بوده است تا کتاب داستان های سطح بندی شده را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم، تا زبان آموزان مختلف بتوانند از آنها استفاده کنند. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را نیز به معرفی کتاب داستان I Want To Be My Sister از انتشارات Lets go readers اختصاص داده ایم. امیدواریم که کتاب داستان I Want To Be My Sister نیز مورد توجه شما علاقمندان قرار بگیرد.

I Want To Be My Sister: Let’s Go 4 Reader

A new series of colorful readers which uses a wide variety of story types and visual styles to build students’ interest in reading. Topics and vocabulary are directly linked to the syllabus of Let’s Go Third Edition, providing a fun reading opportunity for each unit of the course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی می خوام خواهرم باشم I Want To Be My Sister”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید