کتاب داستان زبان انگلیسی کمک کنندگان کوچک Little Helpers

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی کمک کنندگان کوچک Little Helpers

در پست روز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب داستان زبان انگلیسی دیگر را با نام Little Helpers به شما تقدیم می کنیم. همانطور که احتمالا می دانید استفاده کردن از کتاب‌های داستان یک روش کاملا اصولی و کاربردی برای تقویت دانش شما در زبان انگلیسی می باشد. روبرو شدن با ساختارهای مختلف گرامری در جملات با معنا و همچنین تکرار کلمات کمک می‌کند تا شما بتوانید بدون متوجه شدن مهارت خود را در زبان انگلیسی تقویت کنید. علاوه بر این موضوع، فایل های صوتی کتاب های داستان کمک می کنند تا شما بتوانید با تلفظ صحیح واژگان به بهترین شکل ممکن آشنا بشوید. سطح بندی شدن کتابهای داستان کمک می‌کنند تا تمامی زبان آموزان بتوانند در سطوح مختلف از محتوای آموزشی این کتاب‌ها استفاده نمایند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان جذاب را به نام Little Helpers به شما تقدیم میکنیم که در سطح اول قرار دارد و از انتشارات Dolphin Readers می باشد. امیدواریم که این کتاب نیز مورد توجه به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Little Helpers Dolphin Readers Level 1

This interactive series makes developing language skills exciting for primary. Stories and cross-curricular texts with full-color illustrations stimulate students’ interest, while carefully graded English introduces them to new language. Pictures support the story clearly: Text in different colors makes it easier to follow the dialogue. “Read and do”: integrated activities for every page of reading. Picture Dictionary in each book. Notes for teachers and parents in each book.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی کمک کنندگان کوچک Little Helpers”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید