کتاب داستان زبان انگلیسی در سفاری On Safari

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی در سفاری On Safari

استفاده کردن از کتاب های داستان یک روش کاملا طبیعی و تاثیرگذار برای تقویت دایره واژگان و همچنین دانش گرامر زبان انگلیسی شما می باشد. با استفاده از کتاب های داستان سطح بندی شده زبان آموزان می توانند با گستره وسیعی از ساختارهای گرامری در جملات مختلف روبرو شده و از این جهت درک خود از دستور زبان انگلیسی را به طور طبیعی تقویت کنند. فایل های صوتی کتاب های داستان نیز کمک می‌کنند تا زبان آموزان بتوانند تلفظ کلمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینند. در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش کرده ایم که با انتشار کتاب های داستان زبان انگلیسی مختلف شما عزیزان را در روند یادگیری یاری کنیم. در پست امروز نیز یک کتاب داستان با نام On Safari به شما تقدیم می گردد که از انتشارات Dolphin Readers و در سطح اول قرار دارد. امیدواریم که این کتاب داستان نیز مورد توجه به شما علاقه مندان قرار بگیرد.

On Safari

Find out what happens when the old woman makes a gingerbread man and he jumps out of the oven… Children love stories. Bring the magic of good storytelling into your classroom with Classic Tales, and they’ll love their English lessons too.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی در سفاری On Safari”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید