کتاب داستان زبان انگلیسی پسر هلو Peach Boy

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی پسر هلو Peach Boy

استفاده کردن از کتاب های داستان یک روش کاملا کاربردی و واقعی برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی افراد از قبیل مهارت ریدینیگ و لیسنینگ می باشد. با استفاده از کتاب‌های داستان شما می‌توانید با گستره وسیعی از ساختارهای مختلف گرامری در جملاتی کاملا کاربردی روبرو شوید و از این جهت دانش خود در رابطه با گرامر زبان انگلیسی را نیز تقویت کنید. استفاده کردن از فایل های صوتی کتاب های داستان نیز باعث می شود تا شما بتوانید تلفظ صحیح واژگان را فرا گرفته و از این جهت مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید. در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش کرده ایم که کتاب داستان‌های مختلفی را در سطوح مختلف در اختیار شما قرار بدهیم تا با استفاده از آنها بتوانید مهارت های مختلف خود را تقویت کنید. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز به کتاب داستان زبان انگلیسی Peach Boy اختصاص یافته است. این کتاب داستان در سطح اول از انتشارات Classic Tales میباشد. امیدواریم که استفاده کردن از کتاب داستان زبان انگلیسی Peach Boy نیز بتواند در روند یادگیری زبان انگلیسی شما سرعت ایجاد کند.

Peach Boy- Сlassiс Tales Level 1

This colorfully illustrated multicultural children’s book presents several Japanese fairy tales and other folk stories—providing insight into a rich oral culture. Welcome to a fantastic world populated by magical teakettles, long-nosed goblins, brave warriors, and a host of other beloved characters who have lived on for centuries in the traditional tales of Japan. Drawn from Japanese folklore that has been passed down from generation to generation, the nine enchanting stories collected in this volume have been lovingly retold just for today’s readers. They make perfect new additions for story time or bedtime reading. Vibrantly illustrated and full of thrilling adventures, funny discoveries and important lessons, they’re sure to become story time favorites.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی پسر هلو Peach Boy”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید