کتاب داستان زبان انگلیسی پسر جنگلی Rainforest Boy

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی پسر جنگلی Rainforest Boy

استفاده کردن از کتاب‌های داستان زبان انگلیسی که به صورت سطح بندی شده در وبسایت کاردوآنلاین در اختیار شما قرار می گیرند، باعث می شود تا شما بتوانید مهارتهای مختلف زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. روبرو شدن با ساختارهای گرامری مختلف در جملات یک کتاب داستان و البته استفاده از فایل های صوتی به منظور یادگیری تلفظ صحیح واژگان کمک می‌کنند تا زبان آموزان بتوانند با روشی کاملا کاربردی و واقعی مهارت‌های خود را تقویت کنند. در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش بر این بوده است تا کتاب داستان‌های مختلفی را در اختیار زبان آموزان قرار بدهیم و به آنها کمک کنیم تا روند یادگیری زبان انگلیسی خود را سرعت ببخشند. در پست امروز نیز می توانید یک کتاب داستان زبان انگلیسی دیگر به نام The Little Mermaid را دانلود کرده و از آن استفاده کنید. این کتاب داستان از انتشارات Classic Tales و در سطح دوم قرار دارد. امیدواریم که کتاب داستان The Little Mermaid نیز مورد توجه تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Rainforest Boy – Сlassiс Tales Level 2

Classic Tales – bringing the magic of traditional storytelling to language learning. The stories are carefully graded at Levels 1-5 to provide easy and enjoyable reading. Beautiful illustrations on every page work closely with the text to help understanding. Each Classic Tale also includes activities related to the story, and a picture dictionary or glossary.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی پسر جنگلی Rainforest Boy”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید