کتاب داستان زبان انگلیسی راپانزل (گیسو کمند) Rapunzel

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی راپانزل (گیسو کمند) Rapunzel

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب داستان زبان انگلیسی دیگری را با نام Rapunzel که تحت عناوین گیسو کمند و یا راپانزل نیز در زبان فارسی شناخته می‌شود در اختیار شما قرار می دهیم. استفاده کردن از کتاب های داستان کمک می‌کنند تا شما بتوانید دایره واژگان خود و همچنین درکتان از زبان انگلیسی و گرامر آن را تقویت کنید. علاوه بر این موضوع، استفاده کردن از این مطالب سطح بندی شده کمک می کنند تا زبان آموزان مختلف بتوانند در هر سطحی که قرار دارند از این مطالب آموزشی بهره مند شوند. فایل های صوتی کتاب های داستان نیز کمک می‌کنند تا زبان آموزان بتوانند تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینند. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Rapunzel که از انتشارات Classic Tales و در سطح سوم قرار دارد را به تمامی علاقه مندان تقدیم می کنیم. امیدواریم که این کتاب داستان بی نظیر و جذاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Rapunzel: Classic Tales Level 3 – 2nd Edition

Classic Tales – bringing the magic of traditional storytelling to language learning. The stories are carefully graded at Levels 1-5 to provide easy and enjoyable reading. Beautiful illustrations on every page work closely with the text to help understanding. Each Classic Tale also includes activities related to the story, and a picture dictionary or glossary.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی راپانزل (گیسو کمند) Rapunzel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید