کتاب داستان زبان انگلیسی شاهزاده خانم و نخود The Princess and the Pea

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی شاهزاده خانم و نخود The Princess and the Pea

استفاده کردن از کتاب های داستان زبان انگلیسی یک روش کاملاً طبیعی برای گسترش دایره واژگان زبان آموزان و تقویت مهارت ریدینیگ و درک مطلب آنها به حساب می‌آیند. از کتاب‌های داستان اغلب به عنوان یک مکمل آموزشی در کنار دوره های متنوع استفاده می گردد. روبرو شدن با واژگان پرکاربرد زبان انگلیسی در قالب جملات مختلف کمک می‌کند تا شما بتوانید دایره واژگان خود را به مرور تقویت کنید. علاوه بر این، تکرار قواعد دستوری زبان انگلیسی کمک میکنند تا شما بتوانید گرامر خود در زبان انگلیسی را تقویت کنید. فایل های صوتی کتاب های داستان نیز کمک می‌کنند تا شما بتوانید تلفظ صحیح کلمات را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان دیگر را با نام The Princess and the Pea به شما تقدیم میکنیم که در سطح اول و انتشارات Classic Tales می باشد. امیدواریم که این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

The Princess and the Pea Classic Tales Level 1 -2nd Edition

Classic Tales – bringing the magic of traditional storytelling to language learning. The stories are carefully graded at Levels 1-5 to provide easy and enjoyable reading. Beautiful illustrations on every page work closely with the text to help understanding. Each Classic Tale also includes activities related to the story, and a picture dictionary or glossary.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی شاهزاده خانم و نخود The Princess and the Pea”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید