کتاب داستان زبان انگلیسی ورزش های تام Tom’s Sports

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی ورزش های تام Tom’s Sports

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک کتاب داستان دیگر را به تمامی علاقه مندان به مطالعه کردن داستان های زبان انگلیسی تقدیم میکنیم. استفاده کردن از کتاب های داستان باعث می‌شوند تا شما بتوانید به صورت ناخودآگاه دانش خود در رابطه با گرامر و همچنین واژگان زبان انگلیسی را تقویت کنید. روبرو شدن با ساختارهای مختلف گرامر زبان انگلیسی در جملاتی کاملا کاربردی و واقعی و همچنین، استفاده از فایل های صوتی کتاب های داستان باعث می‌شوند تا مهارت های مختلف شما تقویت بگردد. استفاده کردن از کتاب های داستان به عنوان یک مکمل آموزشی امروزه در بسیاری از آموزشگاه‌های سرتاسر کشور اتفاق می‌افتد. کتاب داستان Tom’s Sports نیز که در این قسمت به شما تقدیم می گردد از انتشارات Lets Go Readers می باشد. امیدواریم که این کتاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Tom’s Sports: Let’s Go 3 Reader

A new series of colourful readers which uses a wide variety of story types and visual styles to build students’ interest in reading. Topics and vocabulary are directly linked to the syllabus of Let’s Go Third Edition, providing a fun reading opportunity for each unit of the course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی ورزش های تام Tom’s Sports”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید