کتاب داستان زبان انگلیسی جگر و شیر The Magpie and the Milk

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی جگر و شیر The Magpie and the Milk

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان دیگر را به تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که می‌دانید در وبسایت کاردوآنلاین همواره تلاش بر این بوده است که کتاب های داستان سطح بندی شده را در اختیار شما قرار بدهیم تا با استفاده از آنها بتوانید مهارت های مختلف خود را تقویت کنید. تقویت دایره واژگان و گرامر زبان انگلیسی دو موضوع بسیار مهمی است که با مطالعه کردن کتاب های داستان به صورت ناخودآگاه برای زبان آموزان اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این موضوع، با استفاده از فایل های صوتی می توان تلفظ صحیح واژگان زبان انگلیسی را فرا گرفت و مهارت اسپیکینگ زبان آموزان را نیز تقویت نمود. کتاب های داستان زبان انگلیسی وبسایت کاردوآنلاین به صورت سطح بندی شده منتشر می‌شوند و زبان آموزان در هر سطحی که باشند می‌توانند از آنها استفاده کنند. پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی کتاب داستان The Magpie and the Milk که از انتشارات Classic Tales و در سطح اول می باشد اختصاص داده‌ایم.

The Magpie and the Milk – Classic Tales Second Edition Level 1

Children find the much-loved stories irresistible. Vibrant, color illustrations on every page bring the stories to life and make it easy for them to follow the narrative. They love looking for the details and finding their favorite characters. A picture dictionary or illustrated glossary helps them with the meaning of key words.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی جگر و شیر The Magpie and the Milk”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید