مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و تجارت In Company

۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و تجارت In Company

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین به معرفی مجموعه In Company اختصاص یافته است. این مجموعه آموزشی که در چند سطح مختلف تنظیم گردیده، یک مجموعه فوق العاده برای کسب مهارت های حرفه ای و شغلی در زبان انگلیسی به حساب می آید. با استفاده از مجموعه In Company می توانید مهارت های کلیدی زبان انگلیسی را با استفاده از تمرین های بسیار موثر فرابگیرید. این مجموعه آموزشی برای تمامی افرادی که می خواهند از مهارت های زبانی خود در محیط های تجاری دنیای واقعی استفاده کنند، بسیار مفید خواهد بود. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی به شما تقدیم می گردد. امیدوارم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

In Company

A fast-paced, multi-level business English course for professional adults, In Company systematically develops key language skills through motivating activites that reflect the real world of modern business. It trains the students in the language and skills which are immediately transferable to the workplace. Each lesson is a stand-alone, fast track to competence in a particular business skill.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و تجارت In Company”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید